Jak łatwo kupować

Zakupy w naszej e-księgarni są bardzo proste i intuicyjne, ale przede wszystkim bezpieczne (protokół SSL). Kupując u nas nie ma potrzeby na starcie zakładania żadnego konta. Jeśli chcemy założyć swoje konto, możemy to zrobić na późniejszym etapie, dokonując pierwszego zakupu. A oto krótki opis kilku prostych kroków.

  1. Pierwszym krokiem przy zamawianiu naszych wydawnictw jest wybranie produktu w e-księgarni. W tym celu klikamy na “Księgarnia” w menu głównym, a następnie na stronie e-księgarni wybieramy interesującą nas grupę wydawnictw spośród: audiobooki CD, audiobooki MP3, książki lub ebooki. Możemy też od razu w menu “Księgarnia” kliknąć wybraną grupę (tzw. półkę) z rozwijanego menu.
  2. Zostają wyświetlone wydawnictwa, dostępne na wybranej półce.
  3. Teraz mamy dwie możliwości:
    a/ najeżdżamy kursorem na obrazek aż pojawi się przycisk z napisem “Do koszyka“; jeśli klikniemy w tym miejscu, produkt zostanie od razu dodany do naszego koszyka (i automatycznie otworzy się koszyk); będąc na stronie “Koszyk” możemy dowiedzieć się więcej o produkcie, klikając na jego obrazek lub nazwę i wyświetlić pełną informację
    b/ klikamy na obrazek (poza przyciskiem “Do koszyka“) lub nazwę wybranego produktu, aby dowiedzieć się więcej o wybranej pozycji wydawniczej; następnie klikamy na przycisk “Do koszyka“, aby dodać produkt do naszej listy zakupów (czyli tzw. koszyka).
  4. Zarówno na stronie produktu jak i “Koszyk” w każdej chwili możemy zmienić ilość zamawianych produktów; w tym celu możemy użyć strzałek lub zmienić liczbę ręcznie w okienku “Ilość“.
  5. Po zmianie ilości zamawianych produktów na stronie “Koszyk” należy kliknąć przycisk “Zaktualizuj koszyk” aby wyświetlić parametry finansowe całego zamówienia.
  6. W dolnej części strony “Koszyk” znajduje się “Podsumowanie koszyka“, gdzie są wyświetlone:
    a/ kwota zamówionych produktów
    b/ do wybory opcje wysyłki.
  7. W przypadku wydawnictw fizycznych (Audiobooki CD, Książki dokonujemy wyboru metody wysyłki spośród trzech opcji:
    a/ Poczta Polska (płatne z góry): przesyłka pocztowa płatna z góry z dostawą pod adres w ciągu 3 dni roboczych
    b/ Poczta Polska (płatne z góry): przesyłka pocztowa płatna z góry z dostawą pod adres na następny dzień (tzw. priorytet), jeśli zamówienie zostało złożone do godz. 14:00
    c/ Poczta Polska (za pobraniem): przesyłka pocztowa płatna za pobraniem (płatność gotówką przy odbiorze przesyłki) z dostawą pod adres w ciągu 3 dni roboczych.
    System automatycznie zaproponuje koszty wysyłki w oparciu o cenniki Poczty Polskiej, uzależnione od wagi zamówionych produktów oraz obliczy wartość kwoty do zapłaty w sekcji “Suma“.
    W przypadku wydawnictw wirtualnych do pobrania (audiobooki MP3, ebooki) nie mamy możliwości wyboru metod wysyłki, gdyż będzie je można pobrać z naszej e-księgarni od razu po dokonaniu płatności.
  8. Niemal ostatni krok to przejście do kasy. W tym celu klikamy przycisk “Przejdź do kasy“.
  9. W sekcji “Kasa“:
    a/ możemy się zalogować do swojego konta w serwisie (jeśli już posiadamy takie konto) – w tym celu klikamy ma link “Kliknij tutaj, aby się zalogować
    b/ jeśli nie mamy jeszcze konta, podajemy swoje podstawowe dane osobowe (płatnika) niezbędne do realizacji zamówienia – wymagane minimum to:
    – przy osobach fizycznych: imię, nazwisko, adres, email; opcjonalnie: nr telefonu – w tym przypadku do wysyłki zostanie dołączony paragon fiskalny
    – przy firmach: należy dodatkowo podać nazwę firmy oraz NIP – w tym przypadku do wysyłki zostanie dołączona faktura VAT
    c/ w kolejnym kroku podejmujemy decyzję o ZAŁOŻENIU SWOJEGO KONTA w serwisie, zaznaczając check-box “Stworzyć konto?” i wpisując hasło; konto zostanie założone po złożeniu zamówienia, ale nie musimy zakładać konta, aby zrealizować zamówienie
    d/ jeśli zamówione produkty mają zostać wysłane pod innym adresem niż płatnika, zaznaczamy check-box “Wysłać na inny adres?” i na formularzu, który się pojawi, podajemy niezbędne dane
    e/ w opcjonalnym polu “Uwagi do zamówienia” możemy podać jakiekolwiek dodatkowe informacje, które chcemy przekazać wydawcy.
  10. Kolejnym krokiem jest sprawdzenie w sekcji “Twoje zamówienie” zamówionych produktów i metod wysyłki (możemy je jeszcze tutaj zmienić).
  11. Następny prosty ruch to wybór metod płatności. I tak jeśli na etapie wyboru metod dostawy wybraliśmy:
    a/ Poczta Polska (płatne z góry) – błyskawiczne przelewy on-line poprzez serwis Przelewy24 – produkty zamówione są wysyłane tego samego dnia (w dzień roboczy) do godz. 17:00, a w poniedziałek, jeśli zamówiono w weekend
    b/ za pobraniem – to już nie mamy dodatkowych opcji metod płatności – zamówione produkty są wysyłane tego samego dnia do godz. 17:00, a płatność uiszczana gotówką w momencie dostawy.
  12. Przedostatnim krokiem jest zapoznanie się z regulaminem i polityką prywatności oraz zaznaczenie check-boxów “Przeczytałem/am i akceptuję regulamin” oraz “Składając zamówienie zgadzam się na przechowywanie i przetwarzanie moich danych w tym serwisie zgodnie z Polityką prywatności.
  13. Na zakończenie klikamy przycisk “Kupuję i płacę” i zostaje wyświetlone potwierdzenie zamówienia. Analogiczne informacje znajdą się w emailu, który zostanie wysłany na adres, podany w zamówieniu w momencie jego złożenia.
  14. W przypadku produktów wirtualnych (do pobrania) na potwierdzeniu zamówienia, jak również w emailu potwierdzającym, znajduje się link do natychmiastowego pobrania zakupionych wydawnictw; link działa przez 14 dni i daje możliwość 5-krotnego pobrania zakupionych produktów (na wypadek, gdyby pliki pobrane za pierwszym razem gdzieś zaginęły na komputerze kupującego).

To wszystko. Prawda, że proste?
Jeśli mielibyście, Drodzy Klienci, jakiekolwiek niejasności czy pytania, nie wahajcie się ani chwili i pytajcie poprzez formularz kontaktowy, a z przyjemnością odpowiemy.